top of page

Het leven is een cadeautje.

Veel mensen zijn op zoek naar de "zin van het leven". Waarom zijn we hier? Is dat puur toeval of dienen we een hoger doel? Het is vaak een levenslange zoektocht, waarop vooralsnog niet 1 duidelijk antwoord voorhanden is.


De zin van het leven vereist wel wat fantasie, een invulling, een doel. Ik ga daar graag samen met mijn cliënten naar op zoek. Al is het maar een richting en wat houvast. Het is voor veel mensen een fijn gevoel om het leven als waardevol en nuttig te ervaren.


Ik wil hierbij graag met jullie delen hoe ik in het leven sta.


Te eerste geloof ik (en ben er volledig van overtuigd), dat alles in ons leven een reden heeft. Toeval bestaat niet en alles en iedereen is met elkaar verbonden. In mijn visie gebeuren dingen dus niet voor niets. Problemen en uitdagingen komen op ons pad, om ons iets duidelijk te maken. We zijn grote leermachines en kunnen daarmee de wereld op een hoger plan trekken. Iedereen draagt zijn of haar steentje bij. 


Ten tweede zie ik het leven als een cadeautje. Niet omdat het alleen maar leuk is, maar omdat ik dankbaar kan zijn voor alles wat er gebeurt, omdat ik ervan kan leren. Dit is mijn tijd, het is aan mij hoe ik deze spendeer. Door zelf te groeien en me persoonlijk en professioneel te ontwikkelen, kan ik een bijdrage leveren aan de mensen om me heen en uiteindelijk aan "een groter geheel".


Dit geeft mijn leven zin en zo geef ik zin aan mijn leven.

Wat is jouw visie?

Xx Kinga.


Kinga de Wit - Het leven is een cadeautje.



5 views0 comments

Comments


bottom of page